Wednesday, June 29, 2011

Pemes Gak Blog Sungai Chat Ni..

Tgh aku melayari internet, tetiba aku jumpa website yg bernama BlogPulse. Website ni fungsinya untuk kau search kalau ada orang copy content blog ko dan paste kan kat blog dia dan buat mcm entry dia sendiri. Aku saje je search, nak tgk mana tau ada sungaichat version sungai petani ke sungai siput ke. Result nya membawa aku kepada ini:



Power gak Zul, entry dia telah di quote oleh blog lain. Mungkin satu masa nanti entry sungaichat di quote oleh Bernama dan AP. Jadi aku nasihatkan kurangkan gambar monyet dan bigdam kerana mungkin akan backfire pada masa hadapan. Hehehehehe.

6 comments:

apis said...

udin paling femes

Azhan said...

content blog kena ada value baru org quote

udin said...

contoh perbualan jinius....



kenapa monyet itu mukanya merah?

Azhan said...

mungkin namanya Merahudin

faiz said...

LOLudin

ResipiEmak said...

kasihan udin sering diperkotak-katikkan