Saturday, June 11, 2011

Gangstarz.... I'm with you Sol

Harini aku ada terbaca 2 berita yang membuatkan aku aku tersengih sengih depan pc sendirian.

Sebuah pertubuhan gangster kampung dusun berhasrat untuk menyaman pengarah dan penerbit filem gara gara tayangan 2 filem bercorak Gangstarz yang menayang kan beberapa perkara sulit seperti diamalkan oleh ahli gengster kampung dusun....

Korang boleh baca berita tu di sini dan sini

ni sikit petikan berita tersebut

Ketua Ahli Majlis Negeri Kampung Dusun Wilayah Persekutuan, Sarip Dol berkata antara dialog dalam kedua-dua filem berkenaan telah menggunakan kata kunci pertubuhan tersebut yang selama ini dianggap rahsia.

"Kami melihat filem Kongsi dan yang terbaru ini KL Gangster telah melampaui batas apabila menggunakan kata laluan dan kod rahsia Geng Kampung Dusun.

"Kod rahsia berkenaan selalunya digunakan di antara ahli-ahli Geng Kampung Dusun dan ia tiada kaitan dengan gengsterisme seperti mana yang dipaparkan dalam kedua-dua filem ini.


AHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....taik lembu la gengster kampung dusun. kod rahsia la, kata kunci la, apa lancau la lagi... gengster bila ramai, gengster pukul melayu,pastu nama pakai nak nama islamik.

~~~~~~~~~

Biasanya aku ada skeptik sikit terhadap filem filem yang diarahkan oleh pengarah muda berbakat besar yang hensem ni... khakkkk ptuih... tapi setelah membaca berita mengenai perkara nak menyaman samsol, tetibe je aku terasa aku support si samsol ni.....

"sol.... sol.... sol.... walaupun kebanyakkan filem ko bangang sama bangang macam filem bapakk ko,tapi disebabkan filem ko yang ni, kumpulan gengster melayu yang cuma berani pukul melayu jadik hangin, maka teroskan lah usaha ko membuat cerita tahi lagi sol....terosskanlah,ikut cakap bapakk ko, jangan layan mereka"

10 comments:

Azhan said...

zaman skrg org bikin filem pasal hackers, teknologi, perang siber...kat malaysia masih filem bawak kayu, cota, samseng tepi jalan

ramai agaknya melayu yang perkasa kat malaysia ni, ada ilmu kebal, boleh terbang, sekali pukul 5-6 orang pengsan, sekali lempang boleh bisu...balik rumah layan sinetron

apis said...

ahahaha.... gengster kalau nak pukul orang kena pukul sampai pecah kepala... baru betul gengster

apis said...

aku tak tahan kat malaysia ni ...ada gengster dakwah islamik...

ahahah langsung tak kene....

Azhan said...

awie islamik dowh...

faiz said...

kah kah kah bodo gile stetment
apa yg rahsia sgt ntah

gua rase lepas ni diorang nak saman bob marley lak.
yelah. dia menggunakan warna yg sama tetapi menggalakkan penggunaan dadah. member imej yg salah mengenai gengster kg dusun. mungkin bob marley juga akan ditapis. LOL

orang cina, buat kongsi untuk berniaga.
orang melayu buat gengster nak pukul melayu
bodoh!

Azhan said...

pais, selain tu masuk MLM beramai-ramai

udin said...

gengster do....above the law. ni dengster tahap sekolah punye, rasa kuat bila jalan ramai2... hahaha

udin said...

korang pegang area mana? pais pegang pasar larkin - sub division.

aku pegang happy garden, nak mintak keje kat kilang area situ kene dtg jumpa aku dulu

ahahaha...bangang. sama bangang mcm kontraktor kelas F yg korek jalan masa orang nak balik keje...bangang

apis said...

sub division????!

u mean sub basement?

faiz said...

udin kamon la.
takkan tempat bercanda dgn abg pun ko lupa.
kamon.