Wednesday, September 9, 2009

Perbualan 14 tahun lepas.....


apis: mok, org lain main skate, ko pon nak main skate jugak ke?..

faiz: main skate barulah bole kawan dengan OP dan Halim shah..

apis: ko tak rase main skate ni bangang ke mok..apatah lagi bila ko yang main...

faiz: kalau nak nampak kool kene la folow apa yang trend setter macam OP buat... jalan pegi kelas sambil pegang deck... perghhh kool gile tu...

apis: ko ni ada masalah identiti la mok....

faiz: kalau main skate barula awek SETA pandang pis, rasa macam quaterback american football nanti...

apis: kepala hotak ngko....lagi orang menyumpah adela.....abis tu apa skill yang ko bole buat....

faiz: olie......

AHAHAHAHAHAHAHAHAH....seme budak skate situ cuma tau buat ollie je ke......dah la seme macam jadah tak penah jadik pon buat....pening aku tengok...

p/s sila abaikan size skater didalam gambar diatas...

11 comments:

Azhan said...

olie, hahahaha.





memang patut pun mat skater kena hentak deck kat kepala. gelabah gila nak jadi k3wl.

udin said...

ooo masa ni aku tadek lg di bumi ec. tp disamping main sk8 (sila perhatikan ejaan bangang) mereka juga memakai rantai besi ala2 sauh kapal di seluar. untuk mengimbangi badan ketika meng'anchor'kan diri setelah penat membawa deck di pasar larkin

apis said...

ehhh bukan don terry dengan pais main sk8 sama sama ke...(sebelum insiden buku lima)...

apis said...

aku rase sampai skrg pais masih ada masalah identiti....

renung renungkan...

Azhan said...

hahaha...

dulu sk8er boi yg aku kenal:
lokman
OP
Halim shah
Taja
Tifla etnies
Najmi
faiz
don terry
ahmad mackeen
izwan monyet

tapi aku tak pasti sama ada matsaid itu sk8er boi. misteri.

udin said...

budak RK2 buat olie atas tong sampah....keh ekh ekh bodo

faiz said...

wah.. Ini dialog fiksyen ni... Mana pernah aku main skate ngan OP... Siot la...

Don main skate? Badan keras cam kayu...mn bleh main skate...

apis said...

ahhh mok....ko buat buat lupe plak conversation yg ni....nanti aku tambah lagi....

lepas aku gelak, zul pon masuk kelas baru abis training.....ada lgi dialog sebenarnye lepas tu

Azhan said...

don pernah main skate di stadium larkin.

masa sukan MSSJ kat larkin, Don bersama kawan2 faiz yg lain bermain skate depan stadium. yg aku pelik kenapa don baju tuck in sambil main skate.

hari yg malang sebab aku terserempak dgn diorang masa tuh.

apis said...

baju tuck in sambil main skate - priceless

ahahahahahahaa

Azhan said...

Lihatlah dunia, aku keje di kilang buat TAMIFLU, walaupun aku tukang sapu. - priceless