Monday, December 28, 2009

English (college) Premier League

Aksi-aksi E(c)PL versi Big Dam


Petunjuk

1. Big Dam mintak bola sebab dia ada peluang untuk shoot.....



2. Big Dam memintas bola....dan mohon bantuan back up



3. Bila Big Dam 'passing' bola....jangan sekali kali amik






4. Bila mendapati dirinya tidak diperlukan langsung atas padang....Big Dam bertindak menjadi 'pengukuh tiang gol'.... takde orang pedulik akan dirinya....





p/s : Ini merupakan kisah benar.....bukan khayalan dan memang kena mengena dengan yang mereka mereka yang masih hidup....

7 comments:

Azhan said...

hahahahaha...

ini memori semasa kelas ahmad hassan dan huzaidi.

seriyes aku shooting dari tengah padang demi tak mau passing itu hewan

udin said...

apis...aku rasa skill paint ngko ni dah masuk tahap boleh lawan photoshop. tapi kaler hijau padang agak tidak masuk akal. masih boleh cuba lagi.

faiz said...

aku tak tahan part semuorang dlm lumpur tu.. ahahahahahahahahaha

Ko dah boleh di lantik sbg Biro Graphic la pis

apis said...

zul,
hewan tu sepatutnya tak dibenarkan langsung atas padang...masalahnya takde sape sanggup halau dia, ini le cara terbaik halau dia..

udin,
aku saje nak up kan padang ec....
lagipon senang nak bezakan warna lumpur...

mok,
ahahaha mok , kalau big dam takdek mungkin ko yang paling hampir spesis dgn bigdam untuk seme org lari masuk lumpur...

Azhan said...

pais ada bau-bau bacang

faiz said...

ops ops.. maaf sikit.. aku tak pernah makan nuget ikan dia k..

Azhan said...

kalau makan nuget ikan itu dah boleh dianggap sedara sedarah

atau blood brother

ha ha ha