Friday, December 18, 2009

Pre-Meeting

Alkisah aku baru saja sampai di KL dijemput sang isteri yang tercinta. Maka sang isteri kata "Jom makan kueh koci jepun." Maka aku pun membawa sang isteri ke kedai koci jepun di tengah tengah ibukota. Sambil sambil aku mengunyah kueh koci maka tangan aku gatal mensms sahabat sahabat aku.
Kepada apis:
"Apis, balik JB tak?"

Apis jawab:
"Balik..naik bas kul6"
Gembira aku dgn jawapan apis.


SMS aku pada Udin:
"weh, balik JB tak?"

Udin jawab:
"x aa.. Aku balik tahun depan"

Kecewa dgn jawapan udin aku tanya lagi:
"ko kat ner ni?"

Udin kata: "Kerja laa... Kilang aku racist"


Aku tersenyum kambing, sambil membayangkan bagaimana nombor udin akan diberi pada apek pelik yg ada tupperware kat tepi yasin.


Wasalam

6 comments:

Farhana said...

hahaha...nnt buat video call dgn oooooodin semasa upacara 'nombor udin diberi pada apek pelik yg ada tupperware kat tepi yasin.'

Azhan said...

haha


why udin? why?

apis said...

"mengapa kamu....mengapa jadik begitu"

udin jawab... ini lah nasibku

sila baca dengan rentak lagu kumpulan haram jadah bernama NICO

Azhan said...

perlu gantung cd kat leher masa nyanyi


p/s: dulu nico takleh celen kru dengan 4u2c. haha

apis said...

masalahnye lagu dn suara pon dah macam haram apatah lagi nama kumpulan....

cuma lirik tu boleh digunapakai untuk pakmet

Azhan said...

mmg lancau btul zaman rappers