Monday, December 14, 2009

Hujung Minggu Ni di Jay Bee (Mari kita ber-sungai 'chat')

Persimpangan Jalan Mahmoodiah, Jalan Sungai Chat
dan Lingkaran Dalam, Johor Bahru.

Hujung minggu ni kita buat gathering/miting/ber-sungai 'chat' kat Restoran Yasin sebelah Thistle. Aku try booking The Hive kat Thistle, tapi fully booked. So aku cadang kita 'chill' kat Yasin je. Nanti korang semua dah kat 'Jay Bee' sila call aku, sms tak dilayan.

Siapa tak datang aku bagi nombor henpon dia kat uncle yang naik kapcai yang makan makanan pelik dalam tupperware tu.

Oh lupa, kepada yang baru nak join tu, aku pakai baju putih dengan tie warna pink. Jangan silap orang sebab mamak yang jaga kaunter pun lebih kurang je uniformnya.




Ha ha.

17 comments:

faiz said...

apa iteneri miting kali ni?

taknak bukak kaunter untuk pendaftaran ahli baru ke?

haha

apis said...

bole diskus pasal poll yg zul buat tuh... nampaknye pembaca sungai chat kata muka kita seme tak hensem...

tak hensem tapi hot..

Azhan said...

pais,
hek eleh. komen lelebih nnt sabtu ni sms aku... "aku kat rumah pawang sarawak antar repair aircond lg."

apa citer? ha ha

apis,
tula pasal. mungkin faktor udin yg buatkan diorang buat konklusi yang salah tu.

Carola said...

Greetings from Italy

udin said...

apa ni...takde kata pun nak miting...uhh...

carola
bongiorno bella

apis said...

sampai ke itali pon org baca.... mungkin dia guna google translate malay to italia kalu dia bukan melayu

faiz said...

aku dah kompom tiket dah..
lalalala balik balik

Azhan said...

carola? eh itu mcm nama jiran kat kampung aku. lama pulak rasanya tak balik kampung kat Turin.

skrg rumah aku kat situ buffon yang sewa, dulu zidane yang duduk.

Azhan said...

mok,
kompom balik mana? n9 ke jb?

apis said...

ei mok... ko ada ke tak de sama je mok...yang bezakan ko ada cuma batuk kokol ko je

Carola said...

Ciao NO Torino

ma VIGEVANO ( ITALIA)

Ciao ciao

Azhan said...

carola,
lombardy?
Stavo solo scherzando su Torino. lols. il nome di riferimento sono stati i calciatori dal Club Juventus. la ringrazio per la visita.

Azhan said...

pehhh kawan2, bayangkan in real life aku cakap itali camni. mesti ramai awekz yang kagum.

ha ha ha

jgn kasi bini aku baca ini entri.

apis said...

perghhh.... aku pon nak join la

Hai Carola

Grazie per essere venuto a leggere il nostro blog

faiz said...

korang mmg continental la

adakah korang jawab guna Google Translate??

aku nak join jugak


Carola

per favore non mente la stupida Udeen

Farhana said...

ape kata tentatif 2010 pegi kelas belaja bahasa itali?...ade berani?...kiki!

Farhana said...

hmm...ade miting ye hujung mgu ni...