Monday, February 28, 2011

Ramuan kuruskan badan, tapi side effect mimpi ngeri....ada berani?


Disini, saya ingin berkongsi ramuan khas kuruskan badan yang amat mujarab lagi mustajab, boleh digunakan tidak kira masa.

Caranya ialah 'layan' ramuan ni, setiapkali anda rasa anda sudah terlebih makan, insya'allah mungkin akan dapat dikurangkan berat badan yang berlebih lebihan tu. maklumlah, setiap kali guna , terkeluar habis isiperut, tak sempat langsung makanan nak hadam, pabila tak sempat makanan dihadam, maka tidaklah berlaku kegemukkan. Mudahkan. Tapi awas, ia tidak datang begitu sahaja,ia tetap ada side effectnya. Side effect pula mungkin berbeza antara insan.


Cuma pastikan anda tidak overdose sahaja, Kesan akibat overdose ialah, anda akan mengalami keadaan yang dipanggil 'Bulimia nervosa'. kalau 'guna' 10 kali straight non stop anda akan terus mengalami dehydration, severe vomitting, syncope, disusuli dengan tonic clonic seizure...ini seriyes, jangan overdose..


......

...

Look at my face until you are satisfied- LOL


9 comments:

udin said...

ahahahaha...eh apasal dia kasi ceramah macam nak bertanding pilihanraya je? aiii....saya tidak memegang jawatan, tapi saya memegang suami saya

Azhan said...

kepada sesiapa yang selalu menggunakan istilah muka ketat. sila rujuk kepada link dalam entri ni. barulah TRUE muka ketat.

dulu aku selalu terbayang muka anita sarawak muka ketat, tapi setelah anita sarawak menyatakan rahsia kulit muka dia tegang ialah air wuduk.....aku pasrah dan insaf, sambil LOLz.

apis said...

itu salah satu misteri...

faiz said...

watderfark ceramah dia.

faiz said...

Rosmah: Do I look like a liar?
Me: You look like a lion

udin said...

aku amek air semyang jugak...tp tak ketat pun

faiz said...

obviously

Azhan said...

LOL sambil menitis air mata

dalam tu faiz, makan dalam

faiz said...

sori udin. wa mintak mahap.

LOL