Monday, January 3, 2011

Rancangan Khas

Apis, aku, udin masa form 3.

Dulu aku ingat rancangan khas ni sama macam budak pendidikan khas, rupanya lain. Hahahaha.

Aku kenal apis masa form 1, dah 17 tahun. Faiz aku betul-betul kenal masa form 2, masa form 1 dia layan geng lain. Udin masa form 3. Diorang memang tak putus contact dengan aku kecuali ada satu time masa semua dah masuk u, Faiz on hiatus. Macam-macam khabar angin aku dengar.

Tau-tau je masa aku jumpa dia, dah ada skuter Suzuki 125 ada sticker api dan tulisan jepun.

"Ni apa maksud sticker Jepun ni?" aku tanya curious.

"Bunyinya JU JU KI." Aku perhatikan Faiz eksplen sambil hidung kembang-kempis.

Dia tak tau aku tanya saja nak cari modal.

p/s:
(1) Apesal rupa aku masih sama macam form 3?
(2) Udin, kau kenit siyal dulu.
(3) Apis, semasa berat badan kurang 100 kg.
(4) Faiz tukang amik gambar.

10 comments:

apis said...

shittttt....kenapa gambar aku yang paling jelas sekali

faiz said...

name tag kene pakai dalam poket

faiz said...

adakah itu pakmet disebelah kanan?

apis said...

lebih nampak macam sama nama budak felda tuh...nerzeli ke apa nama dia

Azhan said...

serius tu pakmet

masa tu pakmet jadi kita punya clingy
sbb dia tade geng. kalau tak silap apis da saun awal2 jangan layan pakmet

apis said...

ahahaahha

udin said...

eh serius do tu aku. ahahaha aku kenal tu pelakat no fear aku jahit kat beg. penat tu jahit sendiri. eh ni masa bila ek?

udin said...

ahahaha babih sial gambar ni...aku masih tak berenti gelak memikirkan saiz aku dan saiz apis...bagaimana ia boleh mengtrensformkan saiz dari kecik ke BESAR!!!

faiz said...

rambut pakmet sama cam rambut norzeli...br aku prasan. demsss

Azhan said...

pesen main slope slope gunting kat tunas flat larkin

mcm pukewak