Wednesday, March 17, 2010

X Men Melayu

Gua tengok TV aritu. Ada sesi interview dengan sorang pelakon. Nama dia Gambit. Gua masa tu bajet mamat ni orang Sarawak ke apa atau nama IC dia memang Gambit. Tapi nama penuh, Mohd Saifulah bin Rosli. Asal dari Kuala Lumpur yang terletak di utara semenanjung. Apesal lu nak guna nama Gambit weh? Lu amik la nama jean grey ke, storm ke atau beast(gua reserve untuk FK). Orang terbang pun gua kira ok.
Gua tengok stail rambut dah tau budak MRSM. Ditambah lagi dengan pendapat gua pasal budak-budak yang pakai baju arsenal ni. arse-anal.

Kalau lepas ni sorang lagi nak tukar nama jadi X men. Professor X maideen. Gua tak tau la nak cakap apa.


4 comments:

udin said...

gambit? buto gambit ahahaha.

tapi muka professor penuh dgn ilham untuk buat filem

apis said...

mungkin nama asal gambir kot.....

muka macam armitage shanks nak ngaku gambit.... ptuiiiih....

udin said...

hmmm armitage shanks...macam penah baca. kat mana ek....hmmmm

ahahaha babih

Azhan said...

hahaha.

bunyi mcm sedap je armitage shanks tu