Saturday, March 13, 2010

piknik

aritu aku pegi piknik kat sungai. best gila. sejukkkk plak tu. kalau pegi piknik boleh buat bbq. tapi aku paling emo kalau orang tinggalkan sampah bekas2 makan kat tempat piknik. padehal tong sampah ada je dekat. buduh betul. lalat (bukan lalat budak 3RK1) hurung la nanti bodoh tulang ikan ko. kalau masa nak makan tu menjemput aku sekali, ok la jugak.

dulu2 selalu gak layan kota tinggi waterfall ngn geng sungai shat. gila sanggup naik bas dari larkin. masa tu syah ezannee pun ada. tapi masa pergi naik kancil mackeen diikuti trejedi apis ngn beg, aku tak konfem aku ada ke tak. dalam bas nak pegi kota, kitorang duduk belakang. biasala budak2 baru nak naik. memula cuak la jugak aku pasal tak tau nak turun kat mana. sekali semua orang dh turun....nasib baik last station dia mmg betul2 kat waterfall. kalau pakcik dreba tu baik hati, dia buleh turunkan depan air terjun betul2. tapi aku malu nak tanya, kang dia mintak aku bayar tiket double plak.

balik dari kota singgah kedai bundle dulu. beli seluar docker pendek kaler ungu. dengan kaedah komando aku, meleleh2 air pipi belakang aku. camana apis buleh notice pun aku tak paham. tapi kedai tu mmg panas gila, walaupun tak silap aku dia open air. kah ak k a....

nasihat aku pada engkorang seme, pegi la piknik ngn membe korang. nanti dah tua buleh kongsi cerita pipi meleleh2 dgn peluh

3 comments:

Azhan said...

aku rasa masa tragedi ni aku tak join sbb ada aktiviti lain

mungkin sbb aku tau kau nak beli seluar pendek docker

hihihi

apis said...

aku rase minah bundle tu, perasan doh akan titisan tisan air yang mengalir jatuh ke kaki ko....tetapi entah dari mana?

faiz said...

aku baru teringat sial pasal seluar pendek dockers