Monday, March 1, 2010

Kentut Nipis Berbau Sulfur


Hari tu aku ada buat entri kat bystander. Member aku, arab...komen entri aku berbaur emo. Kadang-kadang emosi masa menaip entri tu berlainan dengan apa yang diorang baca. Atau masa diorang baca tu, diorang yang tengah emo?

Kat ruang siber ni bukan macam perbualan harian, yang ada tonasi suara. Tak tau la kalau sesetangah orang anggap menaip sama macam bercakap. Hahaha.

Anyway, aku listkan sebahagian perkara yang sebenarnya mengjengkelkan atau buatkan kita (aku) emo. Khas untuk kawan-kawan.

(1) Flush tahi, tapi flush tak cukup power.
Sekaligus menyebabkan sebahagian besar tahi masih terapung-apung dan terpaksa tunggu tangki jamban penuh balik sambil menghirup bau tahi sendiri. Fak betul. Nak shortcut biasanya tunggu je air baldi penuh, simbah ke dalam mangkuk. Ini kes masa aku duduk rumah sewa. Sekarang rumah sendiri aku beli jamban yang flush 10x booster power.

(2) Pengentut nipis.
Pengentut nipis ni bisanya mempunyai silencer di bahagian anus atau duburnya. Melengkapkan lagi ciri-ciri silent killer ini ialah kekuatan bau sulfur dalam kentut mereka. Pengentut nipis biasanya bertindak semasa kereta penuh dengan orang, dalam lif, kat shopping complex (biasanya tiba-tiba je bau). Pembunuh senyap.

(3) Tahi dan air kencing bersepah kat toilet.
Public toilet kat Malaysia memang jahanam. Kecuali Jusco punya toilet aku memang salute la, bersih. Aku paling bengang kalau time toilet tengah penuh, masuk je toilet yang kosong tengok tahi atau air kencing bersepah kat mangkuk. Nak shoot tapi aim target pun tak betul macam Berbatov.

(4) Customer service yang suck ass.
Kalau masuk kedai/ofis/bank/pejabat kerajaan/GLC, muka orang kat dalam tu macam nak kena terajang dan bonus,...

layanan dia serupa macam muka dia juga.

Nak aku tambah lagi? Cukuplah kot. Sekian entri tahi ini.

9 comments:

faiz said...

lagi satu yg buat emo: kaki yg gigil masa tengok wayang..owh..pantang sungguh

Azhan said...

yang kau pegi nengok wayang pakai seluar pendek pehal?

apis said...

waaah....nasty

faiz said...

tu tak pakai spender yg gigil

Azhan said...

HAAHAHAHA!

lepas ni awas kalau aku nampak kau menggigil

apis said...

pakmet doh.... pegi kedai bundel tak pakai spender lepas balik dari mandi air terjun kota.....bhaya tuh kalau terlepas angin sulfur, direct hit....

udin said...

jgn lupa mention, peluh buntut meleleh2 masa testing seluar pendek kat kedai bundle tersebut

apis said...

ohhh...itu sangat mengerikan....

apis said...

ohhh...itu sangat mengerikan....