Tuesday, August 23, 2011

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Dekat shoutmix sungai chat semalam, Deckard Cain telah bertegur sapa.Lu orang kenal sape Deckard Cain ni. Kalau lu ngaku lu gamers, lu sepatutnya kenal dengan Cain the Elder ni. So sebelum gua tidur dan bangun sahur kul 5 lebih jap lagi iaitu 2 jam lagi dari sekarang, lu layan dulu youtube Deckard cain ni buat prank call. Ahahaha salut la pada sesape yang buat video ni, lawak nak mampos, Aku malas nak tulis panjang, nanti tulis bebanyak tak tidur pulak aku....

Orang malam malam terakhir Ramadhan ni buat Qiamulail, tapi gua pegi post bende tak berpaedah ni. Tapi takpe, ni adalah benda lawak pasal Deckard Cain yang perlu dikongsi bersama. Video ni mungkin dah lama, tapi setiap kali tengok mesti berair mata tahan gelak.... itu pon kalau lu kenal la pakcik Cain ni...

Kalau sesape yang masih sengal tak kenal pakcik Cain ni... gua bagi hint la sket dia adalah orang tua dalam game Diablo. Yeahh!


10 comments:

udin said...

hahahaha macam babi sial...

apis said...

Diablo 3 release Januari 2012. Sepam udin

Azhan said...

satu hari yang aman, ketika aku hanya main CM sahaja di pc, apis telah influence aku untuk pergi HP beli cd game ni. Terus lekat kat depan pc selama seminggu.

tapi CM tetap di hatiku

faiz said...

aku pun sebenarnya tak reti nak komen kat topik ni. hahahahaha

udin said...

mintak2 pc aku boleh main game lagi...

apis said...

zul,

kira OK do main diablo, bole gak menang , aku layan CM asik kalah je league,terus aku boikot game CM tu ahahaha

Pais,

takpe pais, aku paham... ko kan sk8ers..LOLOLOL

masa org tengah layan game diablo tu, ko tengah layan olie dengan opi, endy ngan halim shah..

usung deck gi skolah kah kah kah

udin,

main game guna PC yang dibeli dari duit rakyat...

Azhan said...

apis,
HAHAHA.bab pais dan udin tu aku no komen.

btw, pc aku down 3 hari lepas. terpaksa upgrade pc sbb bnyk technology kat motherbaord lama aku dah lupus. RAM dah jadi DDR3, PCI slot dah takde, IDE dah tinggal sejarah, semua pakai SATA je. DVD ROM pun pakai SATA. 3D card AGP dah boleh buang ke longkang sbb dah diganti dgn PCIex.


ni kene buat entri ni...

apis said...

kalau ko kata begitu, maksudnye PC aku pon dah obselete hahaha...

Azhan said...

yeahh kene standby 1000++ nak upgrade

udin said...

babi sial....gelak balik dengar ni