Tuesday, December 21, 2010

Blackened is the End..

Aku rasa seme orang boleh perasan, populasi mat blek kat mesia ni makin lama makin ramai... ntah apasal ntah aku rasa semak gile mata aku pandang puak puak nih....aku je yang rasa macam tu ke, orang lain pon rasa bende yang sama... adakah ini yang dinamakan xenophobia, ahahaha gua tak fobia..apakejadahnya nak fobia, cuma gua menyampah gile nengok.

Lebih kurang 5 tahun lepas, kita cuma jumpa puak blackened ni jual jam, wallet atau tali pinggang kat kedai kedai makan je, bila diorang approach je meja makan, pasti akan dimulakan dengan ayat dengan 'my frenn, u want watch, wallet?' sambil beriya iya tunjuk barang diorang nak tolak tu, tapi sekarang nih dah jarang dah aku terserempak dengan 'my frenn' ni jual bende bende tu. Eii geli sial 'my frenn' bile masa pulak gua ada kawan macam ni...

Apa yang aku nampak sekarang ni, kebanyakkan diorang nih makin advance. bawak kete mahal mahal mahal der... scam money kot....ahahah ntah kenaapa diorang ni juga turut terkenal dengan scam....mungkinkah AC gelang berguru dengan mat blek?

pemilihan warna baju yang tepat

1. Kalau ikut pembacaan aku, kebanyakkan mat blek ni guna pass student datang kat sini... fakap gile.... bagus benar ke education system kat sini sampai melambak lambak 'student' mat blek ni nak belajar kat sini. apa punya polisi la kerajaan aku pakai bagi masuk mereka mereka ni seme.

2. Kebiasaannya kita dengar sesape yang ada direct encounter dengan diorang ni, seme cakap puak ni palat, mungkin terlalu generalising sangat ayat ni, tapi gua tak penah dengar lagi bende yang best dan yang baik baik pasal diorang ni, so mungkin benar mungkin tidak... gua tak penah berdepan atau berurusan dengan diorang ni...so gua tak tau.

3. Kalau terserempak dengan puak puak ni, mesti pakai kete kete mewah, ada sekali je aku terjumpa sorang mat blek pakai Wira. Aku tengok pendatang lain even yang dah lama duduk sini takdela sampai pakai kete mewah... mat indon biasanya pakai kete barai dengan moto.. bangla biasa pakai moto cabuk je... vietnam dengan myanmar pulak means of transportation biasanya bas dengan basikal je....

4. Tapi apa yang gua pasti, puak mat blek ni, kalau nak berpeluk nak bercium ikut suka kepala penis dia aje selambe depan orang ramai... kimak gile perangai, baru jadik kat aku minggu lepas... aku tengah me'ngeteh' tetibe datang satu kete Lancer yang konfem bukan Inspira convert parking betul betul depan muka kedai... 2 mat blek turun kete sambil paut pinggang minah blek yang pakai dressing yang aku rasa gile tak kene dengan muka dan tone warna dia... pakaian macam tuh cuma beri efek kalau awek macam maria ozawa yang pakai... turun turun je keta terus comolot, pastu bergerak masuk dalam kedai makan sambil tangan pegang bontot pompuan tu.... aku terkeliru jap masa tuh, aku ada kat set Behind the scene Ebony Slut ke ni...

5. Banyak kes gaduh melibatkan mat blek ni dengan orang kita... aku sendirik tak penah terjumpa la scene gaduh dengan mat blek ni... tapi dengarnye banyak kes gaduh sebab kacau awek tempatan... haihh

Kenapa aku tulis ni, sebab tetibe aku rasa makin banyak pulak makhluk blackened ni kat area umah aku... blackened is the end

6 comments:

faiz said...

ada kawan kita tukar nama glamer jadi black bila bertukar sekolah.
ala ala black metalica gitu

udin said...

black...suatu ketika dahulu

hensem gila dia, aku tau

Azhan said...

inilah entri racist!

Azhan said...

aku ada baca gak pompuan tempatan yg berkepit dgn mat black...8 inci punya penangan, bole hilang mata hitam...hahahaha

anyway, setakat ni kt JB terkawal lagi populasi mat black...kalau ada pun,black yg naik kereta conti. nama je black, tapi hati kama

hahahahaha

faiz said...

hati kama
LOL

apis said...

ehhh ini punya tahap racist dah kira mild ni.... belum guna N word lagi...

hati kama
LOLS