Wednesday, October 7, 2009

Bukti


Bukti Izzudin berkawan rapat dgn Encik Bojan Clunk

9 comments:

Azhan said...

ni bojan utm ke? macam salah org je. tapi mamat ni gua macam penah nampak la. ada aura fakap gak rasanya.

apesal gambar fesbuk pakmet sedemikian rupa? adakah cuba menjadi adorable? nooooo.


gua akhiri dgn ha ha ha ha

faiz said...

eh silap..
sial

faiz said...

udin mmg adorable
ahahhahahahsahah

udin said...

eleh....mesti ko pun ada dlm tu mok. kan dia budak dorm ko. aku add je bebudak jasin

(dalam hati...demmmmm mok)

apis said...
This comment has been removed by the author.
apis said...

apasal ko tak letak gambar ko buat tanda peace dalam fesbuk tu

apis said...

ehhh tibe tibe aku terpikir.... apasal sial ko bukak fesbuk loud speaker ni

faiz said...

mana ader aku dlm friendlist dia. Aku reject request dia...

Azhan said...

gua dah ingat nickname dia kelang ke tampan ke apa ntah...

ha ha ha mmg fakap sial!