Thursday, August 16, 2012

Oh...Tolong Jangan!

Dalam menjalani kehidupan kita di dunia ni, aku yakin kita mesti pernah menghadapi situasi dimana kita secara responsifnya berkata " Oh... tolong jangan!" . Cuba perhatikan screen shot yang aku paparkan dibawah, adakah anda juga akan memberikan respon yang sama macam aku?


Kalau anda pernah tonton filem 'The Expandables' adakah anda bersetuju sekiranya hero pundek ni turut diberi ruang dalam sequel filem tersebut. Walaupun filem ni takdelah termasuk dalam kategori best sangat, tapi sekiranya hero 'pasti menang'  ni berlakon alamatnya memang aku terus tak tengok lah sequel The Expendables. Kensel teros rasa nak tengok, tak kira la kalau orang review cite ni nanti best ke tidak.


Q : Kenapa ko hangin sangat dengan mamat steven seagal ni, bukan kah ko lagi kacak dari dia?
A : Eh memang patut hangin do tengok filem filem dia.. Aku tau aku memang jauh lagi kacak dari dia, tapi benci yaa amat tengok semua filem dia. Semua scene bertumbuk dia je yang menang, kalau sorang lawan 20 pon dia menang, kalau lawan orang bersenjata pon dia jugak yang menang. kalau menang tapi ada lebam2 ke masih ok lagi, ini macam takde kesan langsung, even rambut pony tail dia pon tak terusik, pundek la ingat superhero ke. Tony Jaa yang power muay thai pon teruk kena belasah, apatah lagi Faizal Hussein dalam Bujang Selamat. Jadik mana boleh kita biarkan Steven Seagal asyik menang bergaya memanjang.

Kalau ada online petition untuk tak bagi steven seagal berlakon the expendables aku pasti akan sign.

3 comments:

faiz said...

masalahnya expandables 2 ada chuck norris dowh. why? why??

Azhan said...

kalau korang nak tahu Steven Seagal ialah calon pasti menang

baik jemput eman manan

faiz said...

jangan lupa rosyam nor. pasti menjadi gandingan yg mantap dalam the expandables 4