Monday, August 6, 2012

LCW vs Keling Bodoh

Aku tak tgk game LCW vs Lin Dan malam tadi pasal aku tgh sibuk drive balik dari Penang lepas ziarah kematian. Aku ingat nak pow Pakmet utk buka puasa tapi dia tgh bizi. Rupanya jauh siak Penang dari KL. Aku drive dengan kelajuan yang menyalahi undang undang pun ambil masa 4 jam nak sampai KL. Kalau balik JB aku tatau lah. Nasib baik aku duduk kat Shah Alam. Balik Jb takde lah rasa jauh sangat.
Oh berbalik pada cerita LCW vs Lin Dan aku bukan nak komen game tu, aku nak komen pasal tweet seekor keling bodoh pasal LCW. As per attachment:-klik kalau mau kasi besar


Aku paling berminat tweet bangang dia yg sebelah kiri ni. "Malaysia will win its first GOLD Medal in Olympic after Pakatan takes over Putrajaya".
Wahai keling yang bodoh, dah alang alang nak dapatkan pingat emas utk Olimpik, pastikan juga Malaysia menang dalam World Cup 2014. Mungkin juga didalam perjalanan itu sila pastikan Malaysia menang dalam World Hockey Championship.

2 comments:

Azhan said...

Let it go la bro. tak guna pun meRACIST camni di bulan ramadhan.

HAHA

apis said...

keling ni memang jelas bongok... tak reti bezakan antara politik malaysia dgn sukan...

sila jangan campurkan politik dan sukan... ia adalah resepi untuk kegagalan ahahaha