Saturday, May 7, 2011

Assassin tanjung bidara

Korang tau pasal game assassin creed? kalau ko mengaku gamers tapi cakap tak tau tentang game yang aku sebut tadi, selayaknye untuk ko adalah tumbukan sungkit bawah dagu sambil disusuli dengan figure four leg lock.


Ok lah, sbenarnye takde pape pon aku nak cakap pasal game assassin creed tu cuma sedang aku dok buat 5 s (seiri, seiton, seiso, seiketsu and shitsuke) ke atas pc dan meja aku ni, aku terjumpa satu gambar yang aku pikir boleh dishare dalam blog ni.




4 comments:

udin said...

ai....ni berapa ubisoft bayar soh jadi model? eh ni bila ni eh? model tak pakai baju tu patut buat mcm pegang matahari kat tangan dia...ala2 pais gemok

Azhan said...

LOL, road trip dgn apis n pais

berat badan aku 58kg selamba, waist 30"...skrg weight 70kg, waist line 33"...and i say watdefak watdefak watdefak...hahahaha

apis said...

ni adalah roadtrip sebelum aku kawen tak silap aku.... nampak sangat masa tu ko masih student...

gambar pais yang buat aku ngan zul ketawa guling guling takde dalam simpanan aku, mana pegi tah gambar tu...pada ko ke zul?

Azhan said...

hahahaha ada ada...

tggu aku up kt sini