Monday, August 30, 2010

Terbakar porch kereta nampak asap.... terbakar di hati tah sape yang tahu....

Ye buat para pembaca blog ini yang telah berkurun lama menunggu dan jugak berbulu yaa amat menanti update dari rakan rakan Sungai Chat.... harap terus sabar menanti ye....

banyakkan lah beramal di bulan Ramadhan ni.... baca blog ini banyak unsur-unsur mencarut,mencerca dan memaki, mungkin ini akan secara tak langsung menguruskan pahala berpuasa uols.... ahahahaha...

aku sudah up 1Mbps ni, takde lagi performance internet yang sampah macam P1kimax .....
lepas raya nanti aku akan kembali inzal....banyak modal entry dah aku kumpul sepanjang aku terputus dengan dunia atas talian....

rakan rakan seperjuangan pon agak sibok sekarang ni...

zul sibok dengan kerja ditempat baru dan kerja-kerja sampingan...

Ntah kilang lens pulak kot kalau tak silap.....untuk kerja kerja sampingan tu...ttttrrrrrrrr! (bunyik tirai ditarik untuk memisah kan entiti terlarang ) Ahahahhahaah




pais sibok mengejar target sales....
jual mentol lampu mmg la payah.... cube jual dvd mok, modal kecik, untong berganda.... muka dengan rambut pon dah nyaris muka cina penjual DVD....konfem terusss mok



Pakmet pulak sibuk dengan... ... ... .... ntah aku pon tak tau pebende yang pakmet ni sibok benar...
sekejap aku tgk turun ke laut....kejap cuti panjang....kejap tu pulak tengah melepak kat kl..... zul cakap, org takde value pada kompeni mmg senang cuti..... mungkin benar lah kot....



Aku pulak baru plan nak menulis... Tetibe dilanda musibah pulak....ingat ye...musibah bukan musibat...
Porch kete aku terbakar pulak sebab short circuit.... gile aahh nasib baik tak kene tank minyak moto.... nampaknye aku tidak bolah meneruskan niat untuk update entry disini....mungkin entry aku akn mencemarkan kesucian bulqan yang penuh rahmat ni..... so lepas raya nanti aaa... wokeh? WONGGAH!




4 comments:

Azhan said...

salah satu sebab aku takleh nak online kat umah ialah broadband celcom aku sdg di upgrade ke 512kbps

setelah selesai upgrade, aku dapati speed jadi 53.6kbps

aku dah lama plan nak terminate sialkom brokband ni, tapi blum ada time yang senggang mcm pakmet

faiz said...

apis jgn lupe entri encik tnb kelantan

udin said...

eh senggang tu apa?

apis said...

yea... tajuk posting tuh ialah TNB dan alignment....AHAHAHAHAH