Tuesday, November 15, 2011

Bangang ada banyak jenis... Ni salah satu

Ada apa dengan bangang ?

Semalam aku terbaca sesuatu yang aku rasa sangat sangat bangang nak mampos, bangang yang boleh menyebabkan mana mana manusia normal terganggu kewarasan akal fikirannya. Bangang yang dah tak bole nak ubat lagi dah.

Cuba korang baca benda bangang kat bawah ni.... Apa perkataan first sekali yang timbul di benak anda? aku pasti mesti carutan yang keluar ahahaha

Yang paling aku tak tahan, ayat penutup tu...

"Kalu kamu benar2 cintakan Allah dan rasul sila sebarkan kepada umat islam"


Apa kejadahnya benda bangang ni nak disebarkan pada umat islam. Sekali baca dah tau benda ni benda bodo, Apa la kepala otak manusia sekarang ni masih ada yang bodoh bangang tak bole nak pikir sikit, tak semua yang ko dapat kat internet tu betul. Otak ada , akal ada pakai la, pikir la . Otak letak kat penis agaknya, tapi yang post benda ni pompuan, mungkin otak dia taruk kat labia majora. Nasib baik aku ni masih ada timbang rasa lagi nak padam nama dia.

In the first place, sape yang olah benda bangang ni, memang dah sah sah la bangang, tapi kemudian, orang yang percaya, forward dan sebarkan lagilah bangang. Bangang gile babih. Memang bikin panass hati la orang bangang yang tolong sebar benda camni.

Upin (USA): Bangang siakk ,ada ke percaya benda bodo tu
Ipin (ISRAEL) : betul, betul, betul

sarcasm on#

Kita tidak boleh memanggil Udin dengan nama Udin kerana didalam bahasa slovak kuno ,udin bermaksud 'aku suka pundi kencing', Ini diburukkan lagi dengan penggunaan U di awal ejaan udin yang melambangkan USA dan huruf i di dalam ejaan udin itu melambangkan Israel. maka kenelah kita panggil udin dengan panggilan ooodeeen. tak de lagi unsur unsur USA dan Israel pada nama udin apa bila kita tukar kepada ooodeeen. Terbuktilah nama panggilan udin juga merupakan jarum halus agenda yahudi dalam usaha melemahkan pegangan umat islam.

LAGI SATU :Sekarang ni banyak dipasaran kereta kereta menggunakan enjin VVTi. Diharap kita sama sama berukhuwah untuk memboikot mana mana kereta kereta yang memakai enjin VVTi ini kerana enjin VVTi juga merupakan salah satu agenda yahudi. Tahukah anda huruf i pada enjin VVTi itu bermaksud Israel dan VVT itu bermaksud VODOH ,VAVI, TUNGKIK. Kalu kamu masih kekal bebal dan bangang silalah sebarkan kepada umat manusia yang lain.





9 comments:

U and I said...

haha mmg bangang..dah sah2 la kampeni buat upin ipin ni kampeni melayu...most of the staff pun melayu...agenda yahudi kejadahnya.. byk sangat masa terluang fikir benda2 komplikated diorang ni

apis said...

U and I

les copaque....nama kompeni juga ada nama berunsur yahudi... ahehehe

udin said...

eh cilakok apahal kaitan dgn aku pulak.


tapi bende gini mmg cam haram. banyak la lagi bende lain nak disibukkan...lagi nak pikir tektik halus la konon...ini inception dalam pala otak dia je ni...inception level 5

Anonymous said...

Alhamdulillah sebab saudara sudi share. ana baru belikan anak lelaki ana upin dan ipin. lepas beberapa minggu, mashaallah perangai anak ana berubah dari soleh kepada syaiton nirrajim. tidak terdetik di hati ana bahawa punca sebenar dtg dari upin dan ipin yg merupakan buatan kafir laknatullah yg cuba memesongkan akidah kita dengan cara halus. mintak izin untuk share di facebook demi menjaga kemaslahatan ummah

faiz said...

seriyes. apa motip encik anon?

apis said...

jangan hiraukan fais....dia memamng slow, lambat nak capture...

udin said...

sarkastik sket mok...ko ni pun

Azhan said...

Mak bapak skrg selalu salahkan cikgu kalau anak bangang. Kalau anak derhaka salahkan jarum halus yahudi. Walhal mak bapak skrg yg sbnrnya bangang. Asyik nak cari escape goat. Bodoh, kalau tgk upin ipin dah terpesong, gua bagi playboy tak tau la apa jadi.

semudah itu said...

hhahahah aq sebenarnya malas nak pham sangat bende ni nnti bikin sakit kepala atas dan bwah aq jer hahah tpi aq tabek arr ko bro mmg post2 yg ko berikan aq selalu ikut mmg terbaek!!